Annonce
EntrepreneurshipLøst og fast om iværksætteri

Det intelligente nyhedsbrev

Har du selv prøvet at modtage et nyhedsbrev, hvor indholdet ikke har haft din interesse? Eller sender du selv nyhedsbreve uden at vide om dine læsere finder indholdet interessant?

Står det til firmaet MailPlatform er det slut nu. MailPlatform har lanceret nyhedsbrevet, der kan tænke. Her bruges dine kundernes adfærd til at lave en endnu bedre målretning af fremtidige nyhedsbreve. Den form for intelligent segmentering har stor betydning meget for dine kunders oplevelse.

Kunderne undgår at læse irrelevante nyhedsbreve med artikler, produkter og tilbud, som ikke har deres interesse. For dig – og din forretning – er det essentielt, at opnå en høj åbningsrate på dine nyhedsbreve, ellers ender de i bunken af ulæste mails, der ender med en afmelding eller SPAM klage.

MailPlatform laver en relevansscoring ud fra hvad dine kunder har klikket og set på i tidligere nyhedsbreve, og placerer derefter automatisk de nyheder og produkter, som er mest relevante for den enkelte kunde på nyhedsbrevet bedste pladser. Den mest populære blok, vil være først i nyhedsbrevet. De øvrige pladser besættes efter den opnåede relevansscore.

Der foregår en prioritering af relevans, i forhold til tid og de antal gange din kunde har vist interesse for et produkt eller artikel i dit nyhedsbrev. På den måde vægter de nyeste interessetilkendegivelser mest.

For din kunde vil dit nyhedsbrev fremstå som et helt almindeligt nyhedsbrev, der måske indeholder en række forskellige produkter, pænt opsat med navn, billede, pris og et link til butikkens webshop eller webside. Hvad din kunde ikke opdager er at nyhedsbrevet lærer af hansadfærd, at det så at sige “selv tænker”.

Du kan læse mere om MailPlatform på egen hjemmeside.

 

Show More
Annonce

Henrik Koudahl

En personlig blog for Henrik Koudahl. Her skriver jeg om de ting, der har min interesse. En cocktail der indeholder emner, der dækker over alt lige fra iværksætteri og Italien til emner inden for mad og vin.

Related Articles

Back to top button